I know, I should not compare you to him

Kategori: Allmänt

heeej snyggingar. vilken kväll igår! tror säkert att jag skämde ut mig som fan, men man går bara ut åttan en gång som jag sa.  och när jag skrev tivoli menade jag inte tivoli, utan the tivoli som är ett disco here in hbg ;) haha.
började med att jag åkte till louise vid åtta, typ åt och gjorde ve oss lite smått, sedan ner i stan oså. sen in på the tivoli vid tie, där det bara kom trevligare o trevligare folk. sen hemmåt vid halv två.
nu skrev jag bara det snabbt sammanfattat typ, men det var verkligen riktigt roligt och lökigt för den delen. lätt roligast att dansa på baren och sedan bli nerskickad:) hahah. tack för kvällen, speciellt the girls :D

dan kommer jag tillbringa i stan med linnea idag, blir lite jobb o lite så. men först tandläkaren, haha jag kommer slaktas där idagens :p pussel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: