it's hard to let it go

Kategori: Allmänt

servering för niorna - avklarat. det var trevligt faktiskt, dock gjorde jag inte ett skit - förutom att gabbe först spiller läsk på mig och han och sen jag spilla lite vatten på mig själv och gabbe. haha lyckat. sedan tillkom det några fåtal tal från vissa söta nior där de tex. sa att de hatade vår rektor. haha är du hjärndöd eller? nåväl, sedan fick vi betydelselösa åttor äta god mat och efterrätt :D moheheha.

dagen började först med att jag besökte min snygga frisör och fick en ny look, haha nej, fixade bara till det lite. sedan jobb med linnea som va fett soft idag :p hade ont i magen efter all cider(alkoholfri dock haha) , kakor och godis vi ätit :p hahah! drömde oss även bort i resekataloger... mmh! men bara ungefär 1 månad kvar tills jag och emma åker iväg till malta, st.julians för lite mer än 3 veckor!! sjuuukt nice. det kommer bli lunkt.

men alla nior som slutade idag, lycka till i framtideen ;) kan ni behöva haha

och imorgon välkomnar jag och mina vänner sommarlov..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: