you make me go crazy in a way that's different

Kategori: Allmänt



okejokejokejokeej, ja ska bli bättre på blogg mina vänner. fett sött av er att ni skriver till mig på msn o sånt att ja ska skriva. aahh puss på er haha fjortisaktit.
nåväl, min dag har varit lite crazy typ, in a way thats different. moheh. första konfa dagen idag, och damn, härlig grupp haha! faktiskt. kommer bli kul på läger m.m. gick från elinebergskyrkan ända till raus!! era idioter haha. dock trevliga pauser imellan. åh vad jag använder dock mycke, sluta.
sen hade vi då anlänt till raus, trevligt jaja. min sykel va på elineberg, jaja. nog kul :p ne ja tyckte de skulle bli skönt att gå hem till ramlösa, ente sååå långt endå faktiskt. haha dumt men kul beslut. jag går och njuter i naturen så bara börjar de ööööööööösa ner, ja bara holy crap! haha, liksom där gick jag i mina converse flippflopp o studdsa me min boll (haha vikkki), fett kissi va ja för den delen också.
så ja tar av mina skor o börjar springa :) hahah fan va fult de måste sett ut. sprang förbi en gammal gubbe som nyss stannat sin cykel för o sätta sig ner, o jag fick upp dumma ideen: ta cykel!! haha ja avstod.
kan tillägga att ja hade vit blus på mig typ, så lite blött på den o man såg igenom, varsegoda hahaha.

kom för en stund sen hem från mezo , där jatillbringat kvällen me linnisen. oh underbart! tack. träffade även sophie som är back on town :D kul snygging!  hehehii
läggdags haha, konfa klockan tie imorn. pusseli.

ja vet min header ser ut som fan, men den ska fixas någon gång :p thaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: