more than I can take

Kategori: Allmänt

min blogg är inte klar fixad..

hola todos I'm back.
dagarna är ju knappt härliga nu, ojojoj haha. det har varit beachen varje dag och här lite djupare information om helget:
fredag var man en aning sleten efter studenten, grattis till alla studenterade, speciellt till jenny och tack för allt <3 annars det var beachen väder för fulla muggar så jag, sophia och chanelle begav oss mot gröningen och dagen gick åt till att bada in princip haha. sedan hem, ladda på med mat och sömn ungefär sedan ner till gröningen igen och träffa massa folk som det brukar vara där nere.tack för kvällen.
lördag var det någerlunda tidig cykeltur ner till friabad med matte och nelly, m.fl sedan. sen hem och kollade på vänner box 10 igen och mat o mer, sen ner till gröningen med nelly och massa trevligt folk. stötte på några som visste vem jag var o sånt, haha jag bara hrrrm? haha.. men alltid trevligt med viken folk!
söndag bjuder på
ingenting förutom en fotbollsmatch som mina kära killkompisar spelar runt fyra klockslaget. så ner dit ska jag väl bege mig för inget annat orkar jag, inte ens the beahc! haha :( ska äta haloumi nu med tzatsiki puss fnuss.

Kommentarer

  • matte c! säger:

    haha! han som kände igen han, var typ som vi när vi kände igen en kille, så gick vi och sa vad han hette och sånt. du minns utanför mig, vid de vita sakerna en natt! :D:D minns du ? ;) lloooooove yooouu. tack för dagen babe!

    2008-06-08 | 16:27:29
    Bloggadress: http://matildacervin.devote.se
  • Lelle säger:

    Har du sommarlov nu ?

    2008-06-09 | 13:57:27
    Bloggadress: http://velida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: