35

Kategori: Allmänt

2 april
vaknade då upp hos lina med värsta ont i min axel haha . riktigt spänd . ja kanske inte så konstigt? jag emma och jonna låg alla tre i en sån liten säng hela natten :S jag ont i min högra axel , jonna i sin höft , emma i sin rygg :D haha linnea låg på golvet ;) skulle väl gjort de också . sen vid ett skulle jag cykla hem tänkte jag men tog en sväng in till min eli :) va där bara 2 timmar , sen hem & göra ve sig , äta o sånt , träning ♥ va sån sugen på att träna :D spelade lite på gräs , 2 mot 2 . haha så jävla kul :D annars grus :( så trött på de så jag vet inte . men fått tider på gräs nu :) så börjar på onsdag :D:D:D sen när jag kom hem från träningen gjorde jag ve mig på en halvtimme :O rekord . sen till olympia . satt där med typ tommmi ap & eli , och några andra vet inte vad dom heter :$ hade missat halva menmen :D macki hade brytit sin arm :o så skulle han åka moppe sen haha . nu börjar prison break , :D adjöss  . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: