36

Kategori: Allmänt

17 april
I'm the type of girl that'll look you dead in the eye. i'm real as it comes if you don't know why I'm fly-y, seen ya try to switch it up, but girl you ain't that dope. i'm a wonder woman, let me go get my rope
hej mina mompisar :) haha har inte skrivit på evigheter ju ;p har så myycket annat för mig :D helt soft. haha . aja , hoppas allt är bra med er o sånt :) men jag har inte tid igen o skriva , men har vatt i stan med elit idag , fikade på waynes o sånt som alla vanliga dagar ;D hon är king. men ska bättra mig på att skriva, alla undrar varför jag inte  skriver o sånt . haha sorry mompisar :D har haft lösen också , och vet ej varför. ;p och serien har böjat , fotboll på gräs :D ÅÅÅÅH I LOVE IIT ! spelat 2 seriematcher , en i A-serien och en i skåneserien :) ni är också kingar råå if f15 <3 men haj godbajs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: