37

Kategori: Allmänt

18 aprilandrea clausen  93
here i go agian ..
Buenas tardes mi pequeños semilla ;) hahah don´t ask me why .. but today i was i school , like the ather days.. and it´s sucks. but, sometimes it´s fun . my class is special .. but i love them . 3 years left with them :D i hope? haha jaja efter the schoool va nelly utanför min skolan och jag hade vatt sååå duktig och cyklat till skolan . som jag faktiskt har börjat med nu igen ! cyklar ju inte när snön faller från himmlen :p haha . fick sällskap av filip.w när vi skulle cykling hem , så de va ju trevligt. skrattar åt vad han än säger :D alltid när han redovisar , han gör de så roligt hahah. hela klassen skrattar OCH tilloch med atanasia :O en guldbagge på den. när vi såg kjollen blev vi sugna på glass MUMMS :D tyvärr inte ben'n'jerry glass men de får väl gå ;p så vi samlade ihop till 18.50 som vi hittade i jackfickor väskfickor och lite såntdant . haha den satt gott :D anna matchade och kom ut när vi stog där så vi begav oss till nelly . gjorde lite mat till oss som vi har gjort typ dom senaste gångerna och satte oss å åt en stund :) snackade om hur de blir på lördag o allt . kommer bli roligt! nelly är endån fortfarande liten, 14 . haha men jag 13 ;( ska ente säga nått .. rullade ner för backen och så va jag hemma vid sex. ganska sen för jag skulle va på råå ip kvart över . match 19.15 sen :D vann med typ 6 eller 5-1 . spelade mucho bravo :) ett fett plus till er tjejer ! sen mådde jag typ skit och frös som dom i titanic så bäddade ner mig och kollade på top model/grey anthomy . te & gott .
så var min onsdag , hur va din?
if i was a frog, shall you love me at that time? haha you are an antelope . wired

Kommentarer


Kommentera inlägget här: