39

Kategori: Allmänt

20 april
image54sometimes I regret  , sometimes You regret. but  to I release you , i don´t regret .. you can pull ate hell ?
hej hallå , allt bra med er? det är nice med mig iallafall, om det är nice med eer förstås :) haha skolan va som vanligt idag , alltså lugn, osnackig, o så? haha naj ty tvärtom. men den är great tycker jag :D liksom nice . fast en i min klass slog ner två st i nian , och vi går i sjuan , så va de väl lungt . de blev teater utanför fritan ungefär 11.20 at wiesel :) hahah. aja jag & jonnis gjorde klart vårt spanska arbete för vi är duktiga. och ska redovisa de på tisdag .. och på tal om redovisa :O:O:O:O aj min mage . jag har engelskredovisning om kvinnliga idrottare .. ;p valde susanna kallur för er som vill veta . och bestämde att jag skulle trycka ut lite fakta om henne i onsdes , men då va jag inte hemma på hela dan/kvällen. sen tänkte jag att jag då skulle göra de på torsdagen , men då va jag sjukig . och sen skulle ja ggöra de idag , men lunchade med mamma efter skolan och sen fick jag fnatt och städade mitt rum , och sen blev klockan typ som nu , halv elva . käkat & checkat tv o så har jag dock hunnit med . så jag måste skriva ut de nuuuuuu . eller iaf snart . men kommer nog glömma de . jag är andrea . och sen fick jag reda på iiidag att vi har ett miniprov i biologi på måndag :O tack lasse, men man får väl inte ha prov dirket efter  helgen? om några fåglar o gud vet vad det var. men jag kunde de när jag kollade igenom de på lektionen så de är väl lungt . ;p träning on monday också . :D och sen spanska redovisning på tisdag . OCH SEN VA MED IKA FANNY ANNE JENNIE LINNEA m.fl på onsdag ♥ men jaaa saknar er ! sen träning ofcourse . sen torsdag eli-peli-päronkung . så långt har jag bestämt :) oh ja , utvecklingssamtal på tisdag . de jag kanske behöver vara "orolig" för är att jag snackar alldeles för mycket . haha . men de har jag som sagt gjort sen dagis , så de kommer inte som en nyhet för mammsi & pappi . hahah ;d nä nu har jag bara babblat  på här ,är lite trötter och ska upp och titta på när min lillebrossa spelar match imorgon , typ elva . sen fest hos nellan :) väldigt nice . träffa alla tjejerna <3<3 typ emma norbeck? jag saknar dig. så så ligger de till :) sen zonläger på söndag , och de är så jävla tråkigt ;( 9-16 .. hela min söndag :( jaja nu ska jag gå o skriva ut papper & bild på susanna kallur (kom ihåg de) :D NATTINATTI

hay algún otro en tu mundo , entonces tú ? despertar ! hihi ,  / Tjao , andi

image55


Kommentarer


Kommentera inlägget här: