40

Kategori: Allmänt

22 april

image56  image62  image64

tjoflöjt i stugan , TACK FÖR IGÅR (lördag)<3<3<3  så nice de va :) haahh. men skulle gått hem mycket mycket tidigare .. ;p haha hade zonläger idag morse, 9-16. men riktigt lyckad kväll igår ! tack för allt . man va mätt när man gick därifrån iallafall :) !! jag kom dit först vid fem , och gjorde ve oss lite , jag & nelly då . men tiden bara rann iväg så kvart över sex, hade vi inte börjat än . så då va de snabba puckar. haha men de löste ju sig. aja, åt först god mat sen va de bara party hela kvällen med chokladfounde eller hur de stavas, har ingen anning . ;p aldrig dansat som jag gjorde igår haha fyfan . :D dansa nog från halv nio till halv ett eller nått i ett :D ingen vila . haha. sen va de bara snack i soffan & lite städning . vi va så snälla och hjälpsamma :D och min mamma&pappa va änglar som alltid är va vakna och hämtade mig matilda & olivia är körde hem oss :) sen somnade jag innan ni hade hunnit säga grattis nelly <3 haha hon fyller år idag 22 april :) och va då på zonläger idag som är så jävla tradiiigt .. och det är ty p30 läger innan skånelaget tass ut ? nä men nått sånt . idag hade jag cpont  i mina knä som vanligt .. :( så less på de nu asså . men tajp hjälper en hel del annars hade jag väl inte kunnat gå . de gick helt okej i början , sen bättre & bättre tycker jag . hamnade i samma grupp som emma idag :D haha inget bra val . träffade hanna från höganäs som vi alltid spelar jämnt mot , antingen typ 3-0 till oss eller till dom ;) nu senast blev de dock 3-2 till dom . dom är trevliga :) sen hemåt . som jag längtade hela dan nästan . de småregnade nästan hela tiden + kallt ! usch . och nu har jag nog slattor i mina knä sa mamma & pappa så dom körde ut till väla och handlade såna slattor skydd . :) provade dom innan och dom va mycket bra . ett lyckat köp :) .
nu pluggar jag , eller kanske inte just NU men har gjort typ precis INNAN och ska förtsätta typ SNART :) har typ fågelprov imorgon , mycket lätt , och engelskredovisning imorgon . som jag skrevde ut ifredes :D kom ihåg de ju ;pmen nu ska jag plugga i 15 min till , sen äta god wok som min pappa gjort och sen är det OC som jag missat den senaste gången :(  nu är hon 18.20 PUSS

tycker ni att jag ska fixa min blogg? I DO.

Kommentarer

  • my. säger:

    awwe, andi pandi rumpa, så söt bilder (: min lilla modell :D <3

    2007-04-22 | 21:25:49

Kommentera inlägget här: