42

Kategori: Allmänt

ja hej :) .. inte på bra humör alls för jag sjuk . feber, ont i halsen , förkyyyld , ont i huet :| och såå trött . vet inte vad jag gör uppe nu vid halv tio , men det är ju prison break endå :) och felicia ringde till mig nyss också och snackade lite , hon hade utvecklingssamtal idag , så hon berättade om de ;p och jag har imorgon. men får se om vi går dit nu när jag e sjuker :p gick till skolan imorse endå , fick alla rätt på dedär no-provet & redovsningen gick exelente . Jonna va också krasslig och gick hem vid elva . och nu sa felicia att viktoria också är sjuk , ALLA ÄR JU SJUKA? de är coolt. :D    och jag har ändrat min blogg till någon tomatpuré .. skitfult. hann inte fixa de innan . måste göra de lite nu , men orkar inte . men den kan ju inte se ut som den gör nu :P men adioss ..  / anduttt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: