44

Kategori: Allmänt

24 april
i´m no longer accepting anymore corrections for this song because so many people have different ideas about one word, and as soon as i change it someone asks to correct it again.
 image61
tjena mitt bena , vad skönt väder det är idag :D fast jag är sjukling med halsfluss
så sitter jag nu ute i min trädgård :) det är så skönt . men de börjar bli lite kyligt nu så får väl ge mig in innan jag blir mer sjuk och de vill jag icke . glad att jag ens orkat sätta mig upp idag :D annars bara legat o legat ;p thank god to teven . kollat på lite filmer också  -  buffalo dreams, ganska dålig. crossroads, helt ok. goal, helt ok. och gamla avsnitt från desperate housewives som är bäst :D älskar de. och så vänner vänner vänner ;doch när jag logga in på msn för ett tag sen skrev josse: lycka till på nästa zonläger :) jag bara: jag vet ju inte om jag kommit med än ;p men tack . hon bara, titta på sidan :D så hade jag kommit med :) så nice ..  av 65 st i söndes, tog dom ut 25-30 spelare till nästa läger . så kom med :) eller det har ju varit många fler från första början med ;D med tanke på att jag kom hem vid ett på lördagen , och skadad så va ju de bra :D haha . och va inte på utvecklingssamtal idag för det pallade jag verkligen inte . som mamma sa: du måste väl vara pigg och orka försvara dig" haha :p de blir på torsdagkväll istället . men ska in nu suttit här i en timme kanske nu , lite frysen :p haha , ugly betty nu , sen desperate housewives :D så de blir en bra kväll .  have it  bye bye

image62image63  image65

Kommentarer

  • Jennan säger:

    oh är så stolt över min lilla kusin :D bara du inte blir hjulbent haha !! krya på dig älskling <3

    2007-04-24 | 20:40:32

Kommentera inlägget här: