45

Kategori: Allmänt

26 aprilimage66
jaa .. de har inte hänt så mycket . im sick, and im tired of it. hoppas att jag blivit frisk nu :) men ärlig talat så känns de inte som deee ..  sånna småkillar som går i sexan på vår skola , som jag och felicia kallar dom "adidas-gänget" . imed att dom är typ sex killar med likadan mössa? jättefult ;p så har dom gjort en msn & låssas vara felicia , och vi ska pryla dom imorgon . om jag nu kommer , som jag inte tror att jag gör eller kommer :( vill bli helt frisk nu . de blir en riktigt nice helg + valborg , jag vill inte va sjuker ?! tur att de inte heelt är halsfluss , då hade de inneburit -
pencilin . usch :) redan haft de 2 gånger eller nått . och första gången hade jag de flytande, de är så jävla äckligt :S ..  men när jag fyller femton bast , vill jag äga en sån mogäng som jennifer lopez sitter på på bilden :)    dom är grymma .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: