47

Kategori: Allmänt

image6727 april
1 2 3 4 let me hear you scream if you want some more like ahh push it push it watch me work it I'm perfect 
God Dag. att va sjuk suger verkligen , helg nu och sjuk :/ pallar verkligen inte de . och saknar 7f . dom är så sköna ;D jag & mamma har käkat typ sex gånger eller nått på ett ställe , som har sjuuuukt goda pasta sallader & massa annat gott .. hon frågade om vi skulle sticka dit idag också om jag orkade, men orkar inte :/ så mamma är och handlar hem de till lilla mig nu ;D she´s great ! kyckling & feta ost , mums fillibabba .. ´    
& jag saknar en maaassa brudar :'/ måste bli helt frisk idag hoppas jag . min tränare ringde till mig i onsdes och frågade om jag kunde spela igår (torsdag), så sa jag att jag inte kunde de . inte bra & anstränga sig med feber .. och så frågade han om jag kunde på lördag , så skulle höra av mig idag . och vill verkligen spela , riktigt spelsugen . inte rört en boll sen söndes :P måste måste :D och nu måste jag också bädda ner mig till dhw haha . have itt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: