50

Kategori: Allmänt

image68 image68

fredagen
blev lite ändrad , nelly frågade om jag ville hänga med ner i stan med jonna henne & mikaela . så de blev så :) träffade lite folk där nere :D sen stack vi hem till miig , och jjonna sovde över här :) vi låg och kolalde på eva & adam filmer till typ 03.15 . :D
lördagen började med att vi gick upp vid tie , åt frukost sen gjorde ve oss sen hängde vi med ner & kollade på min lillebrossa ;p sparkade boll mot ängelholm och vann med 5-1 . haha sen en sväng till råå ip och kollade när mitt lag spelade , tyvärr inte med p.g.a förkylning o sånt :/ .. dom vann med 4-1 i skåneserien f15 :D jätteduktiga <3 seeen åkte jonna hem och sen i kvällan va min familj hembjudna till agerström :) alltid trevligt . känt dom hela livet . . spelade eyetoy , singstar (de lät iiiinte bra) och fotboll och sådant kul :D hahah ..
söndag .. vaknade nyss - 13.55 ska äta frulle snart . sen blir de film-dag med nelly anna my och matilda :) sen vet jag inte mer ;p haha , ska käka nu mamma kallar ! :D have it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: