det är níce

Kategori: Allmänt


image137
måste säga att det är nice att fylla år. endå längesen jag gjorde de, eksakt 1 år sen ju? och om 1 år fyller jag 15 :D och om 2 år 16 :D:D osv osv. snart 18 :D äe, vill inte bli så stor än.. fått  många sms. tackar för alla!
anlände just till min kära dator efter en mysig runda på stan ;D with my friends - anna nelly matilda ekenfis and olivia. ni är härliga!  fikade gott på wayne´s allesammans. som nästan vanlikt får man en chock när man satt sig ner där inne. as varmt! :p nä nu, ska jag hämta min kära vän som förstår mig alltid, som alltid lyssnar. muffins <3 hihih! ha de finast, efter mig.

anything you can do - i know that i can do so much better ..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jättemycket grattis till dig ;D

    2007-08-17 | 12:21:18

Kommentera inlägget här: