födelsedag

Kategori: Allmänt

igår kväll träffade jag som jag skrev innan, emma.n anna nelly och olivia! mcyket trevlikt.. till en början ;) stack till kjollen och handla glass och blev kvar där ett tag. sen äggade dom mig!!!! jag bara: VAFAN JAG FYLLER INTE ÅR IDAG! hahaha som vi skratta. och där va nog fler folk? :P dom ville va snälla och inte göra de på stan idagens. haha thanx! fick duscha av mig hos anna, tack för de också! haha

för 14 år sen föddes en legend ;D
har fått frukost på sängen med presenter och sånt innan i morse. och sen ringde de på dörren, så frågade jag min brossa vem de va. han bara: nån som busrignde eller nått. så bara upp kommer nelly och matilda! :D haha så söta. hade med sig fika, blomma och lite sånt :) så fika lite med kanelbullar och saft . hihi. sen softa vi vid teven, och ska göra ve mig nu snappt som fan ;p haha, ska ner i stan och fika med tjejerna :) tack än så länge för alla sms, rigningar och allt :D men nu måstte jag verkligen skynda mig, fast dom alltid vet att jag aldrig e klar i tid :/ vi ska cykla till stan, så ingen speciell tid o passa endå :p men ciao my friends!

Kommentarer

  • Sunshine säger:

    Låter som du haft en supertrevlig morgon. Hoppas hela dagen blir likadant.

    Stort grattis på din dag! :)

    2007-08-16 | 13:07:52
    Bloggadress: http://marysunshineconsolate.blogg.se
  • Anonym säger:

    grattis honey

    2007-08-16 | 16:52:28
  • Nina säger:

    ja eller hur :D

    2007-08-16 | 20:42:00
    Bloggadress: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: