go åttan

Kategori: Allmänt

hej gokväll ! denna teksten skrev jag på bdb i tisdes:

näe förfan. inte ska vi klaga på skolan !
iaf inte vår klass , 4 leksor efter 1 riktig
skoldag. man ska väl inte klaga? wie ,
verkar inte som vi kommer få ha nått
prevatliv i åttan. öh dö typ . orkar ente.
saknar sjuan redan . när man kunde
glida lite ;D hihi . förresten ska vi ju inte
klaga på schemat heller !! mån: 15.55
tis: 15.50 ons: typ 15.20 tor: 15.50
och fre: blev ändrad till 13.30 .
sug hestsnopp please.
klarar väl oss. men förra året va 14.3O
vår senaste tid. pluggat lite idag. typ
1O sidor som vi ska samanfatta, yes
fick de idag ska va klart på tor. 1 sida
kvar och jag orkar ente en mening till .
haha de löser sig längre in i terminen. ;p
så nu har ni fått läsa sånt onödikt så
kan jag lägga till att jag still love my class :D

får tilllägga att vi har 3 sovmorgna! slutar dock hellre 1.5 timme tidigare osv.


varsegod. tyckte ni också skulle få läsa :) haha.. hade typ matteprov idag också.
och jag ska sova nu så jag kanske slipper somna på sista lektionerna, and don't forget me. kisses

image144

Kommentarer

  • E säger:

    haha så söt :)

    2007-08-23 | 21:59:47

Kommentera inlägget här: