Kategori: Allmänt

oh, I'm into you. and boy no one else would do, cause with every kiss and every hug you make me fall in love and now I know I can be the only one.

image220

min helg kortfattat (ska försöka)
på fredagen skulle jag ha tjejmiddag för femman typ, men det sket sig :D så skulle typ va själv hemma, casper och gabbe skulle komma, film och sånt chill. istället står 3 killar utanför min dörr och skrämmer mig i bara bh. FYFAN VAD JAG BLEVDE RÄDD! gah, jonatan, filip och niclas, vilka annars igentligen.. ja snackar och tittar på tv, sen ringer capser, ja då har de tagit fel buss idioter. så jag ställde mig i köket och blev husmor, lagade tacos :D sen kom casper och gabbe, 5 killar och jag. dom rev ner mitt hus, speciellt min säng! men de va kul. sen åt vi. sen gick vi ut en stund, sen in till mig igen och dega vid teven.
lördag tillbringade jag i köpenhamn hela dagen med min underbara familj och min plusfamilj :D resturang, shopping, tivoli och mycket mys :D och knarkade folk i centrala köpenhamn jaaaapp.. haha. tivolit var jättemysigt med alla lampor och allt, snö fattades bara. kul att åka karuseller också, haha somras senast ju ;d. sen kom vi hem vid halv 12, så mötte felicia gabbe och casper mig. så gick vi hem till casper, film och mys :D så många mys jag fått in :D hahaha. sen somnade vi typ aldrig. haha, jo vid 7 på morgonen :O eller somna och vakna i omgångar tror jag haha :p.
söndag är en onödig dag igentligen. så tråkig. god frukost hos casper först iaf ;D haha, sen inte gjort något, drukit glögg första gången i år typ :D också bestämt mig för vilken mobil jag vill ha :D LG shine och nått mer heter den. fett snygg designmobil o annat! :D:D borde ha pluggat i helgen men det kom jag på nu, och nu ska jag sova :D ska nog titta på are we there yet för femtielfte gången, måste bli lite trötter ;D haha detta blev inte såå kortfattat men allt för mig today, kisskisskisskisskisskisskiss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: