dagens dagens

Kategori: Allmänt

dagens låt: with you - chris brown ♥
dagens frisyr: totte och imellanåt felicia röda hårband :D
dagens smink: mascara only
dagens klädsel: svarta silkes miss60, grått fladrikt linne HM, svart kofta HM, vita converse
dagens roliga händelse: matkriget med tobbe och sen vattenrkiget med tobbe! HAHAHA
dagens planer: renskriva klart mitt hemprov en fråga äta, duscha, prison break !
dagens vill ha: ett nytt korsband (de har jag velat ha nu länge haha, varje dagens)
dagens saknad: matilda cervin, kom hem din unge
dagens drog: min mobil väl
dagens tråkigaste: att jag missade one tree hill för andra gången!!
dagens finaste: chipspåsen och coca colan jag drack innan shit
dagens måste: bestämma träff
dagens dricka: cola
dagens köp: snickers
dagens mat: en köttbulle och nårra makaroner, lite ketchup hihi  
dagens kärlek: mitt rum :) ovanligt mysigt tycker jag
dagens mående: prima
dagens kommentar: ah tom här.
dagens ondaste: att jag inte får spela fotboll ffs :( 

bild från hos felicia den typ 30sep, jag och emma
image221

Kommentarer


Kommentera inlägget här: