gjorde om angelina jolie :) hehe hahaa

Kategori: Allmänt

image210
inte skrivit på länge, knappt vatt inne på datan eller något sånt :) men kan väl skriva lite snabbt om de :D

fredag. börjat så smått och tränat i skolan och så nu, sen va de sjukgymnast :D och nu åker han först till frankrike med HIF och sen till teneriffa. sooooft ?! så ska få någon annan nu till den 19december som kan hålla koll på mig ;D hahahah! sen sov jag, skittrött. sen träffade jag nelly, vi åkte ner i stan och tänkte att vi skulle fika på mezo o så. men där va packat med folk så vi orkade inte gå in, så vi gick lite längre bort till ett fik som heter typ beleza. där va jättefint och stort ! aldrig vatt där, men där var jättegott verkligen :) fast där var knappt folk. konsitgt. men prova det :D sen handlade vi godis på bogarts, sen skulle nelly träffa nihad och jag orkade inte hänga med :p så pappa körde mig till eskilsmiinnee, träffade tess och anna :D sen stack hem till tess och hade roligt som fan... hahahaha :D förlåt christoffer om vi förstörde din middag? hahha :D

lördag. tittade först på min brossa som spelade cup, sånt på morgonen. sen hem och sov igen typ :D tv och sånt segt. känner mig utvilad efter helgen nu iallafall :) hahaha.. sen va jag och min brossa hemma själva så vi bestämde oss för att ha sån fettokväll. haha, gjorde tacos, tittade på julkalendern & film, åt tusen onyttigheter, olika buzz coh sånt fett :D hahaha.

söndag. sovit till typ nu, nej men nästan. jaaa, sovit ut i helgen som sagt :) ska plugga lite idag, sen ikväll blir det nog sån julskyltning :) mysigt.

kisskisskisskisskisskisskissskisskissskisskisskisskissskisskisskisskisskiss / andi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: