good things come to an end

Kategori: Allmänt

image225

så ja, då va termin 1 av åttan avklarad. och den va jobbig som alla har sakt :p men vafan man klarar sig ;) haha.. började 9.30 och slutade 11.15 efter utdelning av betyg ;D sen skjutsade Jonna ner mig till mamma  och sen ner i stan. träffade Amanda och Amanda och jag gavde till förslag: fika på beleza! så de gjorde vi. i  like that place now. sen kom Linnea också <3 satt där och njöt av fika, snack, lov i typ 2 tim sen stan en runda. sen träffade jag adde.s, simon och viktor vid bussen :D trevlikt! bara tatt de lunkt och spelat fotboll med min brossa i vår hall, haha sen hade vi typ slagge :D YEY. haha så tröga. bara för jag fuska, men han vann första med 21 19 ;s men jag vann igår stoort!  haha intressant i know! Jaja, mamma och pappa handlar gran typ, så kommer dom väl hem snart så ska vi käka, sen ska jag till Nelly så ska vi typ ner i stan och till nån Louise eller något :p. ah får se :D men nu är de loooooooooov :D fett gööttmos! ha det bra, ha de bättre, skriver imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: