hejhej jag är inte hemma

Kategori: Allmänt

hej folket! :pi hope you feel good today. igår myste jag som skrivet igår, med nelly & anna. efter bring it on 3 och skärckfilm med lindsay lohan porrade vi oss. ja bilder finns! har ni tur får nu se dom innan ni dör :) hahaha! soo fun! och jag har pratat engelska hela fucking gårdag, kväll, natt, morgon, dag och har slutat nu. can't drop it ;s hahah linnneeeaaa!! :@:D sen när vi vaknade så kom sen mina föräldrar och hämtade mig as usual och vi lurade mamma hahaha som jag och pappa skratta :| hahaha :D aja, sen kom min brossa hem så spelade vi fotboll, japp då kör vi typ. sen åkte jag nelly och anna ner i stan, shoppade idag igen, hääärlikt andrea! sen hämtade vi biljetter till bio sen fetade vi oss på max, yeye snygg neger också, sen kollade vi på guldkompassen. ganska jobbigt att skriva :p haha, guldkompassen. ajajaja , hade bara nötter och merapelsin :O duttie andi :D haha eller nyttig? sen åkte jag och min söta familj till familjen jensen som vanliiigt aaahh .. haha eller tvärtom. intressant. nej nu ska jag börja avrunda, vi ses på IH imorgon i guess :p och här nedanför bjuder jag på en bild som symboliserar - guldkompissasen :) jag glömde säga om den va bra/dålig. den va strecket. haha , den va sådär. den va mmysig, typ som en narniafilm, men ja, inte min stil :p you don't need to see it anyway. pusse på vissa med tjockhet haha?

nej men jag skryter inte? haha gumman gumman..

image239

Kommentarer


Kommentera inlägget här: