i belive in your love

Kategori: Allmänt

image235emma min tjej, jag saaaknar dig! bara typ 6 dagar kvar ;D wiho på de liksom haha. och den 22 januari är det bara 7 månader kvar till vi åker till malta i 3 veckor ;) tog denna snygga bild för varken jag eller ni har sett den innan, hitta den på nåns bilddagbok så ja! inte speciellt lik någon av oss haha!

nyss kommit hem från kyrkan typ, rätt segt men tur att jonathan och victor va där ;) vix, jag skickade sms typ i natt om du ville med haha sent nu men jaja.. lämnade en 50öring i den påsen :) känner mig givmild men jag hade inga pengar så jag fick en 50öring av victor :D tack! hahaha..
ska träffa nelly och anna nu, kanske sticker till stan en snabbis sen ska jag till farmor som vanligt varje år och käka med typ släkten igen :) alltid mysigt.  sen får man la se om det händer något efter det :D

puss och kram, syns på stan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: