i call him nice, he got it all

Kategori: Allmänt

eller ja dagen har varit bra, men mina tankar helt åh :s haha..
uppträde sweetest girl för klassen idag då ja :D haha gick fint faktiskt!
vatt sån nervös, men de släppte när man började sjunga :p jag & felle.
dino& darcy på bas,armin på elgitarr, jasmine på gitarr, casper på trummer, markus på piano.
på lunchen var jag, linnea felicia och jonna på mezo. fett chill, fixade paro där också innan alla platser är puttsväck. :p
va hos sjukgymnasten efter skolan, gav honom en julklapp från mig :) HAN BLEV UBERGLAD :D
men kände att jag skulle ha köpt till dom andra sjukgymnasterna också ;p haha dom får de efter upphållet! haha sen.
sen fick jag massa choklad av mattias :D haha mitt i träningen, sånt är också bra, men puss på er.

bjuder på en sånhär:
Hur ska en kille vara?
1. Brunett,blond eller rött? spelar ingen roll, men gärna brunett!
2. Längre än 1,60? aa förfasen
3. Ögonfärg? spelar inte så stor roll typ, blåa, bruna?
4. Sminkad? nej!
5. Gilla att shoppa? jadå :) inte överdrivet
6. Fotbollsnörd? jo det är bara kul.
7.Pratglad? jaa
8. Intressen? fotboll, mys, annat, you get it
9. 6pack? blir bättre om han har mer än mig ;)..
10. muskulös? ja tack
11. Håll i örat? nah
12. fest kille? ja de också ibland
13. Punkare? nope
14. Tatuerad? spelar ingen roll :)
15. får han vara piercad? beror på var.
16. har du hittat en sånn här kille? hm..nej :( eller hittat o hittat..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: