i can do this.

Kategori: Allmänt

image218

va hos sjukgymnasten i morse,  bra start på dagen! :D:D
sen lektioner, lunch innehållande tasty house med femman ofcourse (det är tisdag!) haha, sen lektioner igen innehållande prov. haha jag frågade till och med "du, kan jag få skriva lite extra :D?" haha, så de gjorde jag :D dutti flicka..
sen föllde emma med mig hem, hade pinsamt roligt på bussen HAHAHA. ååh :D:D  ingen har humor som oss.
sen drack vi te :) hihi, sen var de avslutning med laget. älskade lag. min pappa har gjort sånt typ film med massa bilder och musik från gothia och eskilscupen så de delades ut, sen åt vi fett mycket godis, delade ut priser och hade mysigt. sen såg jag då filmen när jag kom hem, har inte fått se den :p haha, jag grät :$ fortfarande ledsen, okej ofta.. saknar allt!! allt. liksom fotbollen, gothia eskilscupen träningarna och allt :( ååhh :'( så ja gråte tårar innan. gracias padres <3 ja, jag åkte då med emma hem, mina föräldrar var på min brossas lucia eller ¨nått, så hade jag inga nycklar!! aaah dom sa till mig.. så de blev den vanliga när jag ringde till dom "andrea hjärtat, du har 6 landskamper, alla inställda!" fattar inte, men de är inte bra typ hahaha. så jag kickade :D:D matilda är ju inte hemma, så kunde inte gå till henne :(:(:( men längtade då ännu mer till fotboll. kom upp i 32, ändå bra haha, nej men inte kickat på månader.. dom hade burgerking med sig hem till mig :D:D:D  nu liggger jag i soffan och käkar popcorn och dricker cola med mamma:D väldigt onyttig dag men sista deseparate housewvies för säsongen nu :S:S haha can't be without it liksom.
prov imorgon, YEEEYY. puusss på alla godingar

Kommentarer

  • aannaana säger:

    erkänn du e kåd i dom gaysen? :D

    2007-12-11 | 22:24:31

Kommentera inlägget här: