love to you

Kategori: Allmänt

image215rubriken är lätt till killarna i min klass, helt sjuka, perversa men gör det roligt i skolan helt klart. vi får inte glömma att dom är super snygga! kan berätta så mycket för er, och ja, ni berättar mycket för mig också, haha för mycket ibland :D men sånt är kul och höra osv. ahahah! påtal om snygg, kolla bilden :D:D så söt, och så gammal. jag och jonna :)
va hos sjukgymnasten idag, de va bara jag och en annan där idag. men jag va typ inte där jag brukar. va i styrkerummet får de heta. där miljontals cyklar och massa annat är. tittade på mtv och annat, haha latis. nej men jag cyklade och kollade på snygga killar :D:D haha sånt är väl kul. kul till jul. sen när jag kom hem tog jag e varmt bad och pluggade religion :) haha fattar inget om religion :S super tråkigt också. sen kollade jag på stomp the yard ♥ såååå bra!
igår glömde jag skriva att jag gjorde mat till familjen :D sååå duktig! haha, de blev skitgott. ryggfiléer, potatisgratäng, örtkryddadsås och sallad såklart :D sen orkade jag inget speciellt till efterrätt, så de blev varma hallon med vaniljglass :) hahaha va tvungen att skriva för de va såå gott :D:D
och imorgon är det fredag, helg helg helg!!! efterlängtad som vanligt. ska kolla efterlyst nu, okej kom precis in på datan så får väl säga hej till mina vänner på msn hihi. haha, pussefnuss! nya ordet mannar hajdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: