mary-kate is so handsome!

Kategori: Allmänt

image234jaha, då har teven och datan varit på hela jävla dagen! jag lovade mig själv att inte ha en sån dag på jullovet (förutom den 1 januari haha). men alla har ju varit sånna sega och inte velat träffa mig, så ja, de har slutat såhär. haha!

och imorgon ska jag upp när klockan slår nie ungefär, sen vara på gudstjänst klockan tie! i'm gonna die. mums och victor frågade om jag ville med dom och jag är snäll så jag ska hänga med. måste ändå ha gått 10 stycken tills sommaren och jag har varit på en :) bara och sätta igång ! hahaha. sedan blir det anna och nelly, kanske en shoppingtur på väla/stan där inga andra människor kommer befinna sig..

nu ska jag äta julmat med mamma och dricka julmust. sen somna till en film i natten (precis som igår, supersugen. kul film)

förresten så ringde jenny innan "vill du mä till sälen imorn?"  ja men tack för den tidiga införmationen ;) haha, men jag får inte åka skidor för knäet så ja.. och där är typ -15 grader eller något. så jag blir hemma :( hade dock hängit med om knäet hade hållit! hade annars vatt hemma 2januari och de hade vatt gött :D

allt för mig, puuussse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: