[email protected]

Kategori: Allmänt

                              image219

Joshua Radin, sjukt soft :) aja hejsan på er snygga. tackar för lussevakan, och ja jag va uppe såklart denna gången också. skrattade åt allt hela tiden i skolan, sen somnade jag på spanskan efter att fått reda på att jag fått MVG där :) trevligt. sen blev jag väkt och visste knappt var jag var. sen när jag kom hem somnade jag direkt, eller vid 5. sen vaknade jag klockan 2O.1O och började göra ve mig för skolan, plattade håret lite för de vågigt och lite sånt. går ner och bara "pappa kan du fixa frukost till mig nu, jag sitter här inne han bara" var ska du? "jag bara"till skolan såklart?" "klockan är tjugo över åtta!" "åh är jag sen?!!" han bara " gå o lägg dig hahaha" så titta jag på klockan och somnade direkt haha :) haha pyttelite yr men jaja. men jag hade trevligt iaf. idag har de vatt sjukgymnast också, träningsvärk i hela kroppen speciellt i magen efter i onsdes. ah han torterade mig med sina köttövningar :D haha, jag är lite småsliten nu kan jag säga, HAHA . så skönt att man är själv hemma ikväll :) får se om de händer något, filmkväll o så, om jag ens orkar de? hahhhaa. jaja nog om de typ, december är mysig :) haha god natt nu typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: