sötis

Kategori: Allmänt

image236
hola amigos! idag saknar jag min klass.

convinced me to please you. made me think that I need this too. I'm trying to let you hear me as I am :)

kommit hem från min farmor nu efter trevlig middag. fyfan så mätt jag är, helt uppblåst seriöst :p lika mätt när jag kom hem från mormor för några veckor sen, kockar båda två ;) men liksom nu hade vi typ 4/5 rätter eller asså så, lite grejs när vi kom, sjukt god mat, glass/sånt äpple med vanilj, kommer inte på vad de heteer, sen kaffe/te med kakor typ, sen kom godiset fram. de värsta av allt var att jag krängde på allt! hahaah! herregyyd. som sagt - uppblåst :S. haha.men fett mys :D

imorgon ska jag och linnea mysa! ska kanske ner i stan och kolla om jag hittar något snyggt som inte reas, pallar inte sånt. kul och ha kläder som sen alla kommer ha? :p och jag gissar gina tricot, HM är helt tömda. hahaha pallaaaaa :D sen ska vi mysa mer

nu kollar jag på viva la bam, och det är riktigt äckligt idag hahahaha :| sen är de dirty sanchez, sjuka program båda två, så dom passar väl mig :D och sen wildboys :D haha .! tjoflöjjt,  puss på er bloggläsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: