sweetness

Kategori: Allmänt

image216
någon skön bild från någon gång :) hahaha!

hade ingen fotboll idag, för att jag och jonna är dom snackigaste tjejerna i klassen, så därför fick vi sitta och plugga medans dom andra tränade. fett löjligt men jaja :D haha- fick sluta en halvtimme tidigare också så de är lugnt :D sen skulle jag tränat men de blev inte så, men gick upp där ändå. haha starkt behov av de nästan asså? sen när jag kom hem kollade jag på Lejonkungen 2, sjöng med i alla låtar och sånt coolt. sen sov jag haha yey. sen ringde gabriel och david: EEHH ASSÅ VI ÄR UTANFÖR DIG JAO typ nått sånt haha, så kom dom in. sen stack vi ut. hade sån softar kväll senare hos david, käka 2 pizzor, godisgodis, läsk och annat gott ;) fett mysigt!
och nu ska jag se svenssonsvensson och sen sova och sova jättelänge imorogon, efterlängtat som fan måste jag säga. ha de bäst!

låt dig inte sjunka mer än vad du redan gjort?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: