this love

Kategori: Allmänt

image237
min mobil fottar faktiskt jäklikt bra, kolla bara? :D
har inte skrivit sen igår :O så jag känner att ja gbehöver skriva nu.. ;)
igår träffade jag linnea senare i stan igen, fikade och pratade om allt på mezo :) sen åkte vi hem till mig, kollade på film, supersugen igen, och mitt i natten började vi poppa popcorn hahaha, och julmust ofcourse! sen somnade vi gott med våra feta magar. vaknade sen klockan 2 typ, käkade frukost och kollade på nån film till ;p sen åkte vi inte till stan vid fyra, och vi har bara pratat engelska! :D kommer bli fete bra. sen skildes vi. så gick jag till casper och stekte med johan och jeppe också ;D nu är jag hemma och har precis ätit thai :) muuums på de va. tack för dagen!
nu ska jag snart till min älskade nellsan och annzan och ha filmmys med massa godis och annat onyttikt som vi gillar :D:D spela buzz och annat! haha, jag tar mig mig några spel ;) dom ska bara komma hem från bogge segisar.. haha säger jag som är typ segast iaf helsingborg.. HAHA. jaja nog om allt typ, coolekvinna, puss på alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: