wherever you go

Kategori: Allmänt


image226sjuuk gårkväll! träffade nelly på vårt mötningsställe vid halv nie tror jag, tog bussen ner till stan. träffade mikaela louise maria emelie och kajsa. träffade några andra trevliga också. sen ville mikaela emelie och kajsa tura, men de vill inte vi andra, så vi skulle till fest på tågaborg. haha yrade runder nån timme innan vi kom upp till mange först :p hahaha! fixade grejer där.

- AAKKTTTAA A-BRUNN!!! :o:o:o

- VA? ARABER?!

hahahahah! tråkikt de som hände ;s så jävla obehaglikt.. hoppas de är okej nu.. oh :s. sen träffade vi några typer, sen gick vi till någon jompa haha. utkastade kändes de som, sen tog vi tomteluvor, hehe busigt. sen kommer jag inte ihåg .. hahah sen hem och jag mådde inte s åbra, hahaha men somnade typ direkt, sköönt. efter massa telefonsamtal era töntar :D haha, "mår alltid bra". iallafall, tack för en skadat rolig kväll everyone :D:D trevligt

halv elva va jag och tränade! spinning m.m svettiiitt (y) hahaha en av sjukgymnasterna mattias: har du varit och busat inatt?" haha mmmm.. såg jag så trött ut? haha, sen IH med amanda. riktikt tråkikt så åkte hem efter en timme typ :p och ikväll sova sova sova softa softa I guess jag vet inte. amanda skulle nannat här men IH för 92or imorgon så hon ska spela, och jag titta :( skulle ju okcså spelat o allT! fucking knä ändå . jaja, låt jullovet börja nu iaf :D have it, kisskisskisskiss my firends

Kommentarer

  • jennan säger:

    va du full igår din lilla fjortis ? ;)

    2007-12-21 | 19:33:44
  • andrea säger:

    jennan : näädå :D

    2007-12-23 | 19:18:02
    Bloggadress: http://andreaclausen.blogg.se

Kommentera inlägget här: