yeah, aha aha

Kategori: Allmänt


image214
bild från i sjuan :) söt va? e a j
igår hade vi studiedag, de va ruskigt skönt, vill bara ha jullov nu! åh, jullov är mysigt.
spenderade min lediga dag i stan med jonna. passade på att inhandla julklappar medans pengarna finns liksom, hehe! hahaha. sen fikutt på mezzoo :) sen va de ju desperate housewives, älsklingspogramet efter one tree hill ofcourse :D hihihi. prison break ligger väl trea då.. bestis <3 du är så snell.

fett kul, de första man hör när man kommer till skolan, att man har håla från musiken och har typ 3 timmars håla eller nått sånt. självklart fixar vår mentor en sal så vi får jobba i typ 1 timme. sen blev de mcdonals med älsklingsemma och snacka sheat :D haha <3 mc donals överraskar sig då alltid med nya knäppigheter - idag en dansande tjej vid kassan?! och en hög kille som inte hade båda fötterna på jorden skulle jag gissa, jag vet inte :D haha! sen back to basic again, med spanska, onödig matte och IA. världens hemskaste hände mig idag, men jag lever. gud, tack. och killarna i min klass tycker jag verkligen om, tjejerna också, ja alla :D wiie. hahahaha.
sen sjukgymnast, ska ha mattias nu jättelänge, han bara: nu kör vi hårt! välkommen till helvetet på ett ungefär. jag kommer hålla koll påå dig! jag bara: har martin sagt att jag latar mig såå mycket? haha men afan typ :p haha. ändå chill att cykla medans man tittar på MTV :) klagar inte på att vara där uppe iallafall. it's nice.  sen hyrde vi filmer :D vatt en myskväll, men såg bara 1 film. se den andre imorgon, arsenal nu ikväll ju! leder med 0-1 mot newcastle för övrigt. haha :D:D nej, nu ska jag försöka avsluta mig efter ett långt inlägg från min sida, fråga olle nu ju, skrev väl mest för anna larsssons skull! haha :):) snart åker emma, snart jullov, snart julafton, snart nyår vad händer då?! maaaah.
kissäs

Kommentarer

  • aananaanana säger:

    du skrev för min skull
    bara för att jag är såååååå roilig
    hahah :D

    2007-12-06 | 07:52:45

Kommentera inlägget här: