you took my love

Kategori: Allmänt

image217idag har jag då bara pluggat, faktiskt inte så segt och tråkigt jag trodde de skulle bli. haha så konsigt de lät men jaja, känner mig kunnig om religion nu iallafaall fråga mig vad som liksom :D:D hahaha. kollat på mobiler och så med pappa också, fast på internet bara :p står mellan 4st, finns på bilddagboken.  vill se dom in real först innan jag bestämmer mig :D haha, om vi nu skulle beställa den via internet.
även spelat fotboll i vår hall med min lillebror och hans kompis, jag vet det är coolt :D:D haha fett skoj iallafall.
nej, nu ska jag ringa emma :D:D:D ha en fortsatt trevlig kväll för de ska jag har med emma i luren *jjippi* hahaha? nej wuhu :D:D viva la malta! snart bara 8 månader kvar :D tiden går fort när den igentligen inte gör de. hahaha nu ska jag sluta skriva här,
pusse fnuss mina vänner!

need love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: