10

Kategori: Allmänt

3 februari
idag träffade jag matilda :D så jävla roligt som alltid . spelade eye-toye eller
hur de stavas (: riiiktigt roligt måste jag säga . . sen käka vi & lite sånt ,
sen blev de bio , för tredje gången för mig denna veckan :) såg "linas kvällsbok" .
skön film ;D men inte bättre än "the holiday" tror jag ;p felicia ringde
mig inne på bion . så klicka jag henne först , men sen ringde hon igen
 så snacka vi en pytteliten stund :D  haha .. och igår när jag kollade på
bio med anna så ringde nelly ett antal gånger , och mamma ;p
så fick snacka med dom också . pinsamt :D sen så smsa jag bara med nelly .
så intressant va den filmen ;) skoja . holiday va grymtbra .
men sen kom vi hem vid sex & då stack jag
på träning . så rolig träning :D råå if f-15 ♥ . .,
nighty

Kommentarer


Kommentera inlägget här: