11

Kategori: Allmänt

4 februari
chonkiie .
HEI ! har nyss kommit hem från skolan & sånt typ . och jag har svinont
i min svanskota :( klassen bolla runt med mig idag så ramlade jag nga
gånger rätt på snaskotan . och jag hörde hur de knäckte till en gång ;s
haha jag bara AAAJ (: så hade vi volleyboll på idrotten :D iih , så kul .
typ tredje gången vi spelar de i rak . vi lekÅr verkligen . men jag är lite
lissen för jag har ju svinont i minsvanskota , och vi har träning idag &
jag kanske inte kan va med ? det är sorgligt . men jag kan ju plugga
istället , de är ju nästan lika roligt .. huh. :D men ska ner & laga lite mat
till mig själv . chillin' drillin'

Kissing Game %


Kommentarer

  • Jennan säger:

    HAHA du laga mat ? tror jag icke på :D min kusin

    2007-02-05 | 20:32:35

Kommentera inlägget här: