12

Kategori: Allmänt

6 februari
*
Go Kväll .. idag började jag tio (: mycket skönt .. blev ingen träning i morse för min del , svanskotan . men de är mycket bättre nu :D när jag kom ner i stan började de snöa . så mysigt . så de blev snöbollskrig på rasterna idag . ; satekul . och jag blev inte mullad idag , för första gången när det är snö ute . så när vi va ute står jag  vid dörren , så ser jag aziz ska komma ut hoppande med sina kryckor . så säger han : inte EN enda jävel ska få kasta på mig nu . och PAFF så kastar jag rätt i huvet :D in i luvan och ner i tröjan . sån fullträff (: så har vatt stolt hela dan . haha , han bara : OH du ska få se .. mycket han kan göra med kryckor ;) de tyckte jag va kul :) men annars har jag & linnea umgåts . pluggat , ätit godis & kanelbullar . muums (: sen skulle hon till nått ställe & få en spruta för dom ska till brasilien snart . jävla lyllo :( sol & bad .. och varme ! de vill jag också ha . . Idag har jag verkligen känt för att jogga , en lång runda . men nej . kan inte springa med svanskotan :/ men imorn är de träning :D och vi ska ha nått allvarligt möte på söndag  med laget :S kan gissa oom vad ..  men nu ska jag lägga mig framför teven .hihi  Adios ♥

Kissing Game %



Kommentarer


Kommentera inlägget här: