14

Kategori: Allmänt

9 februari
% ´
shena :) fyför vad jag är trött asså . vatt de hela dan.
vaknade typ kvart över sju , hade en kvart på mig o
göra ve mig . jag lyckades ! eller vad man sär (: hihi.
sen skjuts till skolan & så , sen fick vi håla . tio - tolv .
så mamma kom & hämta mig & emma så käka vi
hemma hos mig :) min mma har då jobb , men är
ledig varanan fredag ;p men iaf spelade buzz & åt
godis sen (: wiiho . bättre än äckliga köttbullar &
spanska-lektion som bara är stökig :D men sen blev
vi körda igen till olympia , träning so mvanligt :) så
lika kul som alltid. haha fyfan . jag & emmma
skrattade exakt hela tiden , 70 minuter inte ett stopp.
vi gjorde sån att man ska få minst prickar , jag fick typ
40 & emma fick 25 . men ändå mer för oss båda ..
tappa räkningen vid 30 :) dom andra låg runt 8 - 12 :D
haha känner mig så duktig & seriös. ;D men jag är
inte seriös . för de mesta (: när jag kom hem
snackade jag i telefon med nelly & matilda några
gånger per kvart typ ;d haah . och pluggade (:
engelska prov på måndag :D pluggat på de varje dag
sen söndes (; ååh . skulle igentligen träffat
tjejerna ikväll men orkade inte :( über trött. istället
va jag bara hemma & åt kola-snöre och kollade
tv o så med familjen ;) ändå skola imorn :( aah döör !
sånt öppethus . halv nio till tolv . ska ha so no eng & slöjd.
på  slöjden kommer de bli roliiigt som :D felicia & bobo .
världens bästa grupp . vi har iaf jobbat mest av alla ?
asså helt srriöst. men de va när jag & jonna jobbade (;
felicia va sjuk då också ;) skoja . men jonna är i österrike :(
har kontakt o så med henne & saknar ballen av mig .
känner mig verkligen ensam :) men hon kommer hem
imorn & då ska jag träffa henne :D . . hoppas inte
jag skämmer ut mig imorn för några föräldrar .
har dålig vana att alltid skämma ut mig . men de märker
inte jag själv :D hahaha . nä nu är min ipod klar laddad
och jag är laddad för att sova (: jag är verkligen trött .
gonatt ! ♥

emma : suck my dick
andrea :  nej , den är för stor för min mun :D
ahahahah :/ !

elinor lindberg /v

Kommentarer


Kommentera inlägget här: