17

Kategori: Allmänt

(:  (:
12  februari
idag när jag vaknade mådde
jag verkligen inte alls bra . har
inte gjort de på över en vecka
men ville inte va hemma från
skolan eller nått sånt ;p pallar
inte de :D låter konstigt ? hihih.
förkyld , hosta & lite feber . usch .
de värsta tycker jag . influensa ;S
men som min pappa säger:
vältränade blir lättare förkyld
jag har fattat att de verkligen ligger
nåtting i de :D men jag ville till
skolan och iaf göra provet . så de
fick bli så :) och de gick mkt bra !
sen gick jag hem . mår verkligen
piss asså .. och vill ju bli
frisk till lovet . då blir de stockholm
me Jennan :D men får se hur
länge jag blir sängliggande .
men ska kolla på las vegas nu (:
skriver kanske imorgon också
om jag orkar mig (; sitter inte
vid datan när jag är sjuk .
hahah . krya på er om ni är sjuka ;D
(jag har skrivit tre andra inlägg också :)
↓↓

despeeeeerate housewiiives imoooorgoon jag är såååååå lyckliiiiig !

Kommentarer

  • jaqline. säger:

    såå fina bilder ! gör så man kan trycka upp dem andi! :D

    2007-02-12 | 18:31:39
    Bloggadress: http://jaaqline.blogg.se
  • jaaqline. säger:

    I MISS UUU BAAABY!! (L) :D ska hitta natt skit snyggt till dig ska du se snutte :) i love u andipandi.

    2007-02-16 | 04:32:04
    Bloggadress: http://jaaqline.blogg.se

Kommentera inlägget här: