19

Kategori: Allmänt

cupop cupop
 
jag har inte skrivit på väldigt länge nu .. inte sen den 16 och idag är det den 24 :)  men jag har inte gjort nått speciellt , bara vatt med kompisar & sånt tills tisdag :) då  vid halv fem lyfte planet till stockholm :D jag & jenny kom iväg endån, som planerat :) så skoj ! när vi kom upp va det 12 minus i stockholm :S fyfan vad kallt ! och snö snö snö . orkar inte skriva om varje dag men på onsdagen sen åkte vi tunnelbana in till staden :) mycket fint & stort :O har tagit lite foto men orkar inte lägga in än  ;p shopping shopping shopping ! åh underbart ;D sen på torsdagen stack vi in till stan igen & träffade jennys två kompisar, joan & chrille tror jag & fikade och gick en runda med dom :) shoppade för fulla muggar :D de blev en l¨ång dag i stan på torsdagen, földe med till nåns lägenhet en liten stund också  . mysigt :) ! fredagen tillbringade vi också i stan med joan & chrille, som kom upp i onsdes .haha . gick runt vid sturegallerian , nk , plattan , östermalm , södermalm , åhlens huset (fett stort) och massa sånt :D nog mer men jag kan inte vad allt heter där :S haha .. men vill tillbaka ♥
men hemma nu & jag orkar verkligen inte packa upp resväskan , uh . men nu ska jag gör ve mig lite , pluggat hela morgonen/förmiddagen :) duktigt . tre prov v.9 nu ja . drygt , JAA . men ska duscha , fixa naglarna lite & plugga mer :D ikväll sk jag först till mormor som fyller år idag , typ käka & lite så . sen ska jag nog hem och ha tjejerna här :D men ska röra mig nu .  haaajdå
stockholm i mitt hjääärtaa :)

heaven & hell

Kommentarer


Kommentera inlägget här: