21

Kategori: Allmänt

%%

27 februari

go kväll
allt är superfint :) jag ligger så bra & kollar på desperate housewives. underbart ;D haha . min dag har väl också varit underbar kan vi säga . iaf helt bra :p ingen träning i morse pga en vrikad fot på träningen igår .
den träningen var obeskrvlig asså . så sjukt rolig . vet inte hur många gånger jag ramla i leran den kvällen .. haha :) gud . dels för jag skrattar mer än vad jag andas & en annan del är att jag satsate så mycket när jag skulle skjuta/passa/klacka så jag flö :D hahah så kul de var . men iaf åt i stan med emma istället , började vid tie . gotti :D helt okej dag i skolan , hade shour (vet iinte hur det stavas) & det är piss vill jag säga . städa och hjälpa mattanterna :S usch ! jag dino & marcus . som tur är har vi inte det när högstadiet äter . :O istället har vi när förskoleklassarna äter :) så söta .. "vad heter du? hej andrea.  vilken klass går du i? vad gör du? fint hår du har andrea. va fin tröja. va du lucia" blabla :) haha . . sen blev de liiite snöboll & mycket mulning för mig :( sen när jag åkte buss hem körde han helt fel . efter vi åkt fel nårra svängar i typ 20 min fick jag säga till han :p ingen annan gjorde de så . haha :P jag vill hem , åka buss gör jag endå imorn :D han va visst ny men endå . sen kom eli hit och va här till kvällen ;d sen idag packade jag upp min resväska i leopard :D äntligen . slipper mamma & pappa tjata på mig ;) nu har jag börjar plugga matte :( tappat lite när jag va sjuk .. 2 sidor back . inte kul , men 2 prov som vi skulle haft nu torsdag & fredag har blivit flyttade till tisdag & onsdag nästa vecka :D de på torsdag har vi när jag har shour , så då får jag göra de på onsda & de på fredag för han ska ta ledigt på fredag :p  skönt för jag kände inte mig "redo" för fysiken på torsdag . spanskan är enkelt tycker jag , men fysik & kemi tycker jag är klurigt . väldigt tråkigt också :) men nu ska jag stänga av datan för idag .. vi hörs & syns ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: