4

Kategori: Allmänt

1 februari
andrea . . -


HEI !
kom hem från skolan för nån kvart sen, slutar tio över ett idag , de är så sköönt :) annars halv tre resten av veckan , och tio över ett imorn också .. sitter i soffan men guacamole dipp & datan i knäet , kan de bli bättre ? ;) ja kanske om jag skulle kunna stava till guacamole . jag tror inte de stavas så . den står på bordet nu :D hihih . haha skoj på no:n tjejer ? .. och sen på no:n hade jag jonna & felicia lite vattenkrig :) alltid kul på no:n när killarna spelar fotboll :P skoja . dött ;D menmen , vi´sprutade lite på vår lärare . han tyckte nog de va kul :D men tillslut så fick vi skrivet i våra loggbäcker ;S patetiskt :D jag har fått skrivet två gånger denna terminen redan , har man fått de tre gånger innan sommaren ska man ta hit föräldrarna och snacka med mentorn :S naah . . bäst och skärpa sig kanske ? ska inte säga att de inte kommer gå , men de kommer bli jävligt svårt . nä men vi hade ju bara lite kul ? jag snackar ju liksom inte annars :D förra gången va de bara för jag skreck ut genom fönstret till några kompisar. jag är bara trevlig :) lärarna märker alltid mig . så har de alltid varit . "snackemoster" sen sexårs , och e de fortfarande . lärarna remember me ;) skoja . men ska ringa en kompis (a) hahah . KÖSS

 tja mittnamneandrea@hot.. och jag har nog aldrig gjort spanska-läxan sen jag började sjuan, men de gör inget, kan alltid dom endå (a) de kan va bra o veta ?

i had so damn wrong .
im out here.

Kommentarer

  • cia säger:

    andrea,kvarsittning för oss snart(a) . loveu.

    2007-02-25 | 14:22:37

Kommentera inlägget här: