5

Kategori: Allmänt

2 februari
ser ni? :D jag har preics fixat här :D blev de tjusigt ? (a)
första gången jag gör om , kan typ . . inget :)
natti natt , ♥


idag efter skolan krängde jag & mammi i oss varsin el maco :)
den satt fint. även fast jag inte gillar MCd, så nu bara för den är här.
men jag kan säga att, emma dino gabbe & casper har fått mig att äta där.
innan åt jag inte en pommes inte ens smakade, och drack inte ens en klunk cola.
ÄCKLIGT ! :)

EL MACO !
 efter de blev de efterrätt ..

fasslassboolle :D

skäms !  ;/ hahah .



ueh . nu har jag uber tråkit . sån seg & trött :) jag pluggar spanska ;o
måste va långt fram sen när jag ska iväg :D inte förrens v .11 iför sig men ..
inte fel o va i förväg (: är på capitulo nueve  . jobbat tre kapitel sen klockan elva i morse :D
dutti andrea. och ikväll orkar jag inte göra nått , ska ändå upp tidigt imrgon . vid åtta? uh .
men min bror ska spela semi i skånecupen :) så får väl hänga med .
sen på kvällen blir de bio med anna , sen träffa nelly o så tror jag :)
ska kolla "the holiday" . skulle igentligen kollat "linas kvällsbok" klockan nio imoron , och
"the holiday" klockan sex . sån biokvälll :) men "linas kvällsbok" va full :(
lissen . vill se den :D
men nu ska jag ner o få i mig god mat , oxfile sås o potatisgratäng . MUUMS .
bättre mat än innan idag ;) jaja men sen ska jag inte upp här igen .
hittar på nått skoj :) hörs !  ♥

och jonna ? en heel vecka utan dig ? fyy  . . v
& en sak till , älskar min kusin jenny

andii  .



Kommentarer

  • Jennan säger:

    älskar dig med baby :D finns ingen bättre kusin

    2007-02-02 | 20:23:06

Kommentera inlägget här: