9

Kategori: Allmänt

4 februari
Linnea (L)Idag fyller min Linnea år :) grattis grattis ! detta är en väldigt gammal bild på linnea men så söt tycker jag -> hihih :)
nu gör jag ve mig & lyssnar på put your hands up for detroit . då vaknar andrea :D ska till matilda strax , eller när jag är klar . då om typ två timmar ? haha . eller kommer hon ju hit , vi bor ju typ grannar :D hihi . eller två kvarter bort . och kännt henne sen jag va lillo :)  sen ska vi nog träffa nelly & anna osså . gamla vanliga gänget :) men nu måste jag skynda mig har bara latat mig fram till nu med film film film & put your hans up for detroit . %  mohi . kollat på spy game & nån till . . men de är inte så viktigt , ska röra mig nu . pussi ♥


little miss cookie . and im out. %  Andrea
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: