1

Kategori: Allmänt

29 januari
.. trött & sliten efter helgen :) först hos jaqline, fyfan va
roligt vi hade ! pinsamt tyckte jag iallafall att de va när tess
bror kommer också, jag bara : WHAT ?! haha..
och han bara: andrea! vafan gör du här?!
hahah. de tyckte jag va lite småkul..
sen cup i söndes, vi spelade faktiskt riktigt bra i gruppen,
oövervinnliga ;D hihih. sen sket de sig i semin i förlägningen.
men jag tyckte vi spelade bättre fotboll en stattena, men när jag skulle
skuta hörna och de bara va jag och emma inne + målvakt,
fick jag visst inte passa till vem jag vill, haha så passade jag till vår målvakt
så bara komemr de någon so me med i skolkatalogen två gånger (!) ..
och bara tar bollen :( och skuter i mål såklart.. de ser ut som den ska
komma utanför, så bara liksom vänder den håll. aja förlorade
bronsmatchen direkt efter, alla va sånna borta. DÖTRÖTT (:
ska göra ve mig för träning, jogga ner :D börjar bli van.

168718-1

stockholm vecka 8 :D


kom nyss hem vatt o tränat, och sen hem snabbt o duscha, jag va den enda
som hann (: och jag cyklade också ! hahah, de sket sig
med joggningen .. (; igentligen är de inte fys idag , men de blev så
endån .. döjobbit faktiskt. sen spelade vi match mot typ p12 :D hahah.
ni vill inte veta hur de gick, tre-noll. TILL DOM ! och vi är f15 ;S
smått pinsamt. men roligt, vi sprang bara runt o lojja haha.
dom killarna tog ju de på största allvar,
diva o sånt. småkillar ;). FYFAN  som vi skratta på de där mötet som va
precis efter. hahah, "vill du ha min kaka?" JAAAAA. hahah :)
snacke-soffan (: alltid samma personer. föräldrarna
blev lite hyper på oss :$ men inte slutade vi för de :D
och jag skämde ut mig, med några
dumma frågor: "ligger de i sverige?"
och alla skrattade, speciellt föräldrarna.. så satt jag där
och fatta inte vad som va fel :D
men som jag sa idag, man lär sig av sina misstag-ibland också. :D
råå if f-15, jag älskar er V
längtar som fan till gothia (: . .



trust me, you need me.

Kommentarer

  • din kära kusin säger:

    Ow, fixar blogg o sånt , cool du är haha !! förlora mot p12 ? HAHA sthlm v. 8 / MIN KUSIN

    2007-01-29 | 21:20:17

Kommentera inlägget här: