3

Kategori: Allmänt

31 januari
igår va jag på bian me kuss mamma & moster :D vi såg
typ underbara älskade .. skit sorglig film :(
så sorglig så man fick fälla en tår då & då . när vi kom
in så va de typ bara sånna gammla där haha ;p
menfilmen va bra, men sorglig  (:

WIITH EMMAAA, jag är hennes enda kompis (:
hon bara äääälskar mig :D hahah, jag skojar inte ;)
hon ligger i min säng och sjunger till high school musical
låtar på min ipod, de låter iiinte bra. :/ 
dom låtarna e mysiga, men inte när emma sjunger tyvärr.
men nu ska vi göra ve oss till träning,
och jag ska nog en runda till öronndoktern (:
peace :D

7f värda att nämnas faktiskt.

31 januari

nu har jag kommit hem från vår jobbia träning :D men sjukt
rolig som vanligt. idag va den sån mer rolig.. de blåse som faan ;O
fiiifan, blåste bort ett par gånger. riktigt roligt :D hahahah.
man kund eju inte passa eller något, bollarna
gick ju att helt andra hållet. de blåste nog söderut,
eller kanske österut? hihih .
och nu pluggar jag, "pluggar". de går inte så bra näär
OC går på teve samtidigt  . :) men nu ska jag plugga & titta på Oc .
bye ;D call me .



when you cheated, boy, my heart bleeded, boy ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: