70

Kategori: Allmänt

heeejjj töööntar
min vecka till nu, onsdaag

  • måndag; skolan först då , soft o så som vanlikt tycker jag. på idrotten sprang vi lite, typ 2.3 km. sprang på dålig tid .. 9 nått. typ 9.34. aja får springa upp mig till 8an haha .. sen cyklade jag då hem , trötti i bena . haha så synd om mig. sen cyklade jag till olympia, hade sånt genrep om vad vi ska göra på tisdag, när sverige möter schweiz på olympia ju.. de gick väl braa ;D sen cyklde jag hem igen. jävla massa cyklande.. haha
  • tisdag; skolan bla bla .. ja juste. vi hade sovmorgon till kvart i tie, yes fan va skönt. så ska jag till tandläkaren halv åtta ! :O sen köpte vi goda bullar med oss hem , åt frukost sen skolan. slutade ett. tidigare än vanlikt de också . men vissa lärare hade friluftsdag ;D sen va de då olympia. skulle samlas klockat 5. och matchen började 7 (?) så jävla onödigt. haha kom dit, bytade om på 10 min, sen tog vi en snabb repetition . va klar klockan tjugo över. och vi skulle sitta på läktaren på den soliga sidan till klockan tio i sju. med ljusblåa tjocktröjooor !! jag erika & fanny gick runt en runda för de fick vi ;D hahah. sen tio i, ut med den feta duken och stå där och massa sånt. .tv tv tv. sen fick man gå när andra halvlek började, fick tjata lite . paappsen kom o hämtade mig , och åkte hem. ringde till elinoren så kom hon. så körde pappa oss till ramlösa station haha mycket mycket lång bit från mig. tog bussen till rydebäck , där de va fest :D hos månsson . träffade massa folk på bussen som också skulle dit. de va mycket mycket trevligt ! trevligt folk och allt de där . sen kom papppa o hämtade oss :D och elinor sovis häär.
  • onsdag: today har jag inte gjort någonting, så finns inget att skriva. ska fortsätta kolla fotbollen nu :D !


lite lite bilder från igåår :)

                         image95

                         image98

GÅ IN PÅ MIN BILDDAGBOK ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: