72

Kategori: Allmänt

ah så jävla vaarmt det äär,  älskar vädret! verkligen sommar nu, sola bada .. love it :D

i lördes skulle jag spela match klockat 13.45 skulle vi samlas. men mina fotbollsskor var för små, så vid 12.OO fick vi köra ut till väla.. handlade ett par adidas, dom nyaste , riktigt sköna och snygga ;) skinn ska de va! men kommer nog sakna mina puma king, finns nog inga skönare. fick mig också en snygg svart stor pumaväska. sen match hemma, vet inte hur många mål jag gjorde, men vi vann med 1O-4. varför är vi så bra ? haha :) och jag stog i mål i andra halvlek!! haha. nån måste ju ställa upp om vi inte har en målvakt vid den matchen (?) så jag fick göra de andra halvlek. räddade nog lite, men släppte in 1 mål. haha, sen komde jag hem cirkus 17.OO och då hade Nellan hunnat ringt mig 2 gånger, och hon ringa en tredje gång. de skulle bli en myskväll på stranden med some girls ♥ de blevde nelly matilda anna olivia och jonna. vid 18.OO cyklade vi ner till råå, hämtade upp jonna som hade stått där och väntat ett litet tag. för hennes mamma hade kört henne ner. cyklade sen vidare tillnån strand innan örby ängar men efter hundbadet. sjukt mysikt hade vi. packade upp våra saker på en fet stor sten, de va nog nått slaks hus eller nått, tände på grillen och sen hoppade jag, jonna, nelly och olivia i vattnet :D jag bara kände på de först, ah de är ju lika varmt som man duschar i och så hoppade i derekt. mitt andra dopp för året. grillade korv, sen banan med choklad i, sen marschmeloes haha stavningeeen.. haha snacka om att man kände sig fet efter de. syklade hem vid 21.OO, hem till mig, dansade lite och sånt dåå ;D senare planerade vi skolavslutningen och sådant in i minsta detalj ;) tack för en otroligt rolig och mysig kväll :D

och idag är de söndag , eller de står iaf de om man tittar på en almenacka. haha, har vatt stranden med nelly, anna och matilda :D sen soft med doom ;D inte så mycket mer, ledig imorgon. skönt, ska till stan eller väla med mamma, sen my tror jag, sen sjukgymnasten igen, klockan 16.OO .. vi hörs !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: