74

Kategori: Allmänt

         image101

         i'm a fe-e-e-est iis ..

jaja, festis är väl ganska gott :D men  bara 2 som är mina ;) haha resten linneas & felicias :p dom är från idagens, hade ju fotbollsklassernas dag ute på Örby ängar. haha roligare än väntat måste jag säga.. fast mitt lag kom sist. HAHA. får skylla på att vi hade filip wigström i vårt lag, de gjorde iaf allla andra :) vet ni vem det är blir jag verkligen inte förvånad :p haha. men han är rolig :D klasss kompis ju, från 7F, då är man jävligt rolig ;D vi vann en match, och gjorde kanske 3 mål? vi va nog de berömdaste laget där hahah.. kunde ju fått biobiljett för de? men roligast var nog efteråt,  vattenkriiig! går där och ser jaqline helt genom blöt och jag tänker, hur fan pallar hon? asså att bli blöt osv. dröjer inte länge förrens maurius och kamal håller mig och jaqline kommer med feteflaskan och häller aallt över mig. haha, avsvalkande kan jag säga. längesen man snackade med diig jaqi jakklin.. hm ja, iallafall, va endå mot kamal och maurius :D fick mauirus några gånger, men bara kamal typ 2 gånger in the head. haha han ska se imorgon ;) och på tal om imorgon, snälla snälla snälla gud , ber man till dig (?), de får inte regna imorgon! på dan är de tänkt att vi ska va ute hela dan, och titta på när niorna spelar brännboll/fotboll mot lärarna, och jaa, de viill jag mer än gärna se. sen vet jag inte. sen i kvällen ska min älskade klass :) mysa på gröningen, grilla, bada o sånt :D och då får de verkligen inte regna :( jag menar  de har ju gjort de som fan nu. ska göra rehab nu, mina övningar ;p och blää? match på lördag, samlas halv 9!! och spelar inte förrens 11. kan inte folk flytta in i stan istället, bönner. (skolavslutning på fredag, blir nog väldigt sent, och kanske sover i lerham eller vad det heter, måste ju gå upp 7 då) vi ses, sjuk på lördag morgon! :) / andrea såklart, andrea clausen ABSOLUT ANDREA !!  (;

Kommentarer

  • jaaqiii. säger:

    hahaha så kul de va :) blöta som hundrar blev vi.

    2007-06-15 | 15:51:31
    Bloggadress: http://jaaqline.blogg.se

Kommentera inlägget här: