75

Kategori: Allmänt


hej alla glada :D
idag är det måndag , men jag ska börja skriva från torsdag och hit - till måndag då .
i torsdes fick de då inte regna och jag tackar för de ;) tittade på brännboll och fotboll - nirona vs. lärarna i dom matcherna ;p sen hade jag trevligt precis efter skolan , men tar inte de hääär ;) sen ikvällen hade vi mys på fria , klassen och typ allas föräldrar :D jättetrevligt , och kul att så många föräldrar kom . grillade , spelade volleyboll & fotboll , halvbadade ;D mycket roligt . bara gått en termin och vi är redan så tajta i klassen :) tycker om er ! sen sovde emma över här i min älskade säng :D hahah . blev kanske lite för sent . david & philip hörde okcså av sig vid OO.OO , mycket trevligt :) ni .. hade båda fötterna på jorden båda två ;)
i fredes va de skolavslutning ! kan inte säga att den varit efterlängtad , men ja .. vi gick upp vid O7.OO eller något , hahah så sega , hann inte frukost så fick bre några mackor snabbt och käka på bussen . de är alltid nice ;D ja skolavslunting blabla ni vet nog hur allt sånt går till .. kramkalas och pusskalas efteråt . sen tog jag bussen direkt till Jennaann , bästa kusin :D absolut . sen hem och slööa , gjorde ve mig och tog bussen till min kusin , igen , haha , sen till lerhamn  ;D tar ju 1 timme med buss? riktigt segt, speciellt själv.. hade sate roligt där ute ! sen sen åkte jag hem , med många med mig i bussen denna gången ;p tur att jag sovde hemma för ..'
i lördes ringde dom från landskrona där det är landskronaläger fotboll för er som inte vet, jag blev reserv till de förra gången. så jag blev inringd O9.3O .. då va jag DÖD . åkte endå ut där så att jag va där till 13.3O . spelade match direkt med mitt lag , kom i lag A .. sen va de massa grejer , va där lördag söndag och kom hem idag . skönt att va hemma och är DÖD nu med . saknar alla i lag A , vann alla våra matcher . och de gjorde ingen annan :) bra att de finns mobiler msn osv.. så man kan hålla kontakten ;D lag A - olivia josefin emelie jennifer josse frigge cornelia annie anna mathilda leyla linnea signe hanna and jag ;) härligt gäng .. <3
nu ska jag lägga mig i ide i några dagar .. och de ska bli såå skönt :D ska bara lägga in lite bilder . inte fått några , men tar dom få jag har. eller nej skit i de, har bara printade bilder från bilddagboken, och de går inte att lägga upp här .. men de kommer ! gå in på min bilddagbok istället - andreaclausen. för er som inte har någon , måste ni ha mitt lösen för att se/komentera.                                ha de fettt
   

  image104    image105
                      blivande 8f ;)                                          min bästa vän :) hahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: